• banner (1)

Passu à Passu, 6 Passi Per Assuntà u Rack di Display di Occhiali di Sole

Perchè facemu display knock-down?

Ci sò 4 tippi di apparecchi di visualizazione per i magazzini di occhiali è a capanna di l'occhiali da sole, sò display di bancone, display di pavimentu, display di muru è vetrine.Puderanu avè un grande pacchettu dopu assemblatu, soprattuttu per i rack di mostra di u sole di u sole.Per risparmià e spese di spedizione è mantene questi display da danni durante u trasportu, un pacchettu knock-down hè a megliu suluzione.

Ùn sò micca tutti i displays sò cuncepimentu.A custruzzione di a visualizazione decide s'ellu si sguassate sti display.A maiò parte di i display di pavimentu, i vetri di vetrina sò cuncepimentu abbattutu.Di sicuru, ùn deve piglià assai tempu è tecniche per assemblà.

Per aiutà à assemblà displays in pocu tempu, furnimu struzzioni di assemblea in dettagliu, pudete seguità passu per passu è finisce a manu.

Oghje vi spartemu un esempiu, sti prucessi per assemblea un stand di display per occhiali di sole.

Cumu assemble un stand per l'esposizione di occhiali di sole

Cumu assemble un stand di mostra di l'occhiali di sole?

Quì sottu sò 5 passi per assemblà u stand di visualizazione di l'occhiali di sole à 3 vie.Quandu avete apertu u cartone, avete bisognu di truvà prima l'istruzzioni di l'assemblea.

1. Verificate tutte e parte secondu a lista di parti.Cum'è in questu casu, pudete vede chì ci sò una basa (A), 3 frames (B), 6 pannelli nasali (C), 1 coperchio superiore (D), 6 pannelli nasali BRK (E), 3 specchi (F), 6 specchi BRK (G), 3 manichi di corona (H), pannellu è angoli di corona (N) è 6 viti M6 L è 36 viti M6 S, altre 6 viti normali è una chjave Allen.

Passu à Passu, 6 Passi Per Assuntà u Rack di Display di Occhiali di Sole

Dopu avè verificatu tutti è fate pronti per l'assemblea.U sicondu u passu hè di assemblà u quadru (B) (ci hè una indicazione per a suprana) À a basa (A) usendu 3 viti M6 L. E poi turnate a cima di a basa per accede à i buchi.Aduprate altre 3 viti M6 L per viti a testa a faccia in giù.

Passu à Passu, 6 Passi Per Assuntà u Rack di Display di Occhiali di Sole

U terzu passu hè di inserisce pannelli (N) in canali situati in frames.Aghjunghjite u pannellu di nasu BRK(E) (Ci hè indicazione nantu à u pannellu per a parte superiore) per mantene a struttura inseme.

U quartu passu hè di aghjunghje una tapa superiore (D) cù 3 viti (viti M6 S).Tutte e coperchi duveranu affruntà cù tutti i buchi.Cunnette i pannelli nasali (C) cù viti M6 S, 4 viti ogni latu.

U passu 5 hè di aghjunghje u specchiu BRK (G) à u quadru cù viti è fissate u specchiu (F) cù viti M6 L per trè lati.

U Passu 5 hè di aghjunghje u specchiu BRK(G) à u quadru cù viti è fissate u Mirror (F) cù viti M6 L per trè lati.

U passu 5 hè di aghjunghje u specchiu BRK (G) à u quadru cù viti è fissate u specchiu (F) cù viti M6 L per trè lati.

L'ultimu passu hè di riparà i supporti di a corona (N) à a cima cù viti (viti nurmali) è mette u segnu superiore in una manica di plastica trasparente cù pannellu MDF è scorri in i canali d'angle di a corona.Allora uttene l'unità assemblata.

Vede, hè faciule d'assemblea.Sè avete bisognu di schermi persunalizati, ùn importa micca i rack per l'esposizione di l'occhiali da sole per u magazinu di occhiali o l'espositori per l'occhiali da sole, pudemu fà per voi.Semu una fabbrica di display persunalizati per più di 10 anni.A nostra sperienza vi aiuterà.

Quì sottu sò 4 display chì avemu per a vostra riferenza

Passu à Passu, 6 Passi Per Assuntà u Rack di Display di Occhiali di Sole

Cumu fà a vostra marca di mostra?

Ci hè ancu 6 passi per fà a vostra marca display customizata.

1. Capisce i vostri bisogni è u disignu per voi cù un disegnu sgrossu è un rendering 3D cù prudutti è senza prudutti dopu avè d'accordu cù a nostra suluzione di visualizazione.
2. Fate una mostra.A nostra squadra pigliarà e foto è i video in dettagli è li mandarà à voi prima di furnisce a mostra.

3. Produzzione di massa.Dopu chì a mostra hè appruvata, avemu da urganizà a pruduzzioni di massa secondu u vostru ordine.Normalmente, u disignu di sbattimentu hè prima perchè risparmia i costi di spedizione.

4. Test è assemblea.Cuntrolla a qualità è verificate tutte e specificazioni secondu a mostra, è assemblate è pruvate a funzione è poi fate un pacchettu sicuru è organizate a spedizione per voi.

5. Organizà a spedizione.Pudemu aiutà à urganizà a spedizione.Pudemu cooperà cù u vostru speditore o truvà un speditore per voi.Pudete paragunà sti costi di spedizione prima di piglià una decisione.

6. Serviziu dopu a vendita.Seguiremu è uttene u vostru feedback dopu a consegna.Sè avete qualchì quistione, pudete cuntattateci in ogni mumentu.

Sè avete bisognu di aiutu per display persunalizati, per piacè cuntattateci avà.


Tempu di post: 20-Jan-2023